15 Ağustos 2012 Çarşamba

Okumaya Değer

Ramazan ayının son demlerini solukladığımız şu günlerde geçenlerde Gezenti Böcek vasıtasıyla sahip olduğum Peygamber Efendimizin İzinde Mekke-Medine İsimli kitabı okuma fırsatı buldum ve burada da bahsetmek istedim.Kitabın beni en cezbeden tarafı,oldukça görsel bir yapıda olması.İçerik itibariyle ben gezi kitabı bile diyebilirim. Mukaddes toprakları arzulayan her ruh için ayrı birer kapı bulmak mümkün.Yazarımız Talha Uğurluer,Mukaddes toprakları gezip anlatmakla kalmamış farklı ülkelerden insanlarla bir araya gelip onların gözüyle de anlatmış bize.
Kitap oldukça akıcı,ifade ettiğim gibi gezi kitabı tadında ama aynı zamanda kutsal hatıralar,Efendimizin(s.a.v.) yaşadığı iklime yolculuk,sanat,,edebiyat ve daha birçok şey bulabileceğiniz kıymetli bir eser.Talha Bey Ramazan ayı boyuncada gezilerine devam etmiş ve Star Tv de Kutsal Yolculuk Hicret isimli programı ise hala yayında.
Eğer Kutsal yolculuk planlarınız varsa kitabınız yanınızda olmalı!
Bu arada benim bu eserle tanışmama vesile olan Eylülün Annesi teşekkürler hatun! Ramazan ayı boyunca bir çok yakınıma hediye etmeme vesile oldun!
                                             
                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder