14 Ağustos 2012 Salı

Evet bir post yazamayacak kadar tembel olduğum doğrudur !

   Sebebi hikmetine gelecek olursak;pek kıymetli eşim şu sıra vatani görevini ikame etmektedir ve zatım küçük bir bavulla kah ana vatanında kah yavru vatanında gezmektedir.Tek takipçim olan Gezenti Böcek an itibariyle fırça atmıştır ve kendime gelmiş ve pc başına tünemişimdir
Yazacaklarım olmadığından değildir tembelliğim.Öyle saçma sebepler ki beni bundan alıkoyan, ben bile kızıyorum kendime!O denli..
Neyse ben bu hızla yarınki postun hayalini kurarken ilk adım olsun,hadi Bismillah diyelim de başlayalım artık.
Eee ne mi yapar Kübüdük;
Edebiyata bayılır,Nazan Bekiroğlu idolüdür.Çok iyi yemek atar,evet tarif bilmez atar,uydurur kaydırır ama genelde olur,iyi olur hatta.Bir de çokça eleştirir de bir türlü çekmez çekemez şu harika  fotoğraflarını!Ama heveslidir,başaracaktır! (çok mu gaza gelmişim)
                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder